Post by hiesenirogcho on Mar 7, 2022 17:35:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Where\u0027s My Water? 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Where\u0027s My Water? 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset utholdenhet ▞▞▞
▞▞▞ Where\u0027s My Water? 2 2022 version ▞▞▞
når vi spiller melodi rundt, stopper det uventet
Meeega bh
Where's My Water? 2 እንቆቅልሽ jca
Tonnevis med moro. Får deg til å tenke. Noen nivåer er enkle, noen utfordrer deg virkelig.
Dette er veldig avslappende og grafikken er mye bedre enn det første spillet. det er som å gå tilbake gjennom barndommen min.
Jeg vil bare si at dette spillet er ganske bra siden det ikke har så mange annonser, og vi kan spille det offline for å
Jeg likte ikke dette spillet for mye. Det er et bra spill, men for å låse opp et nytt sted i dette spillet må vi ha tre nøkler og for å få nøklene må vi vente i tre dager Noen ganger får jeg ikke annonsene og så jeg må vente mer. Navnet på dette spillet skal være "Hvor er nøkkelen min" ikke "hvor er vannet mitt". Så vennligst fjern dette. Jeg venter på svaret ditt.
Bra spill, men treffer en betalingsmur hvert 25. nivå eller så uten mulighet for å kjøpe alle nivåer samtidig.
Likte dette spillet. men det eneste problemet er porten som ikke låses opp.
Dette er det beste spillet noensinne! Jeg har spilt dette spillet helt siden jeg var 6 eller 7, og jeg vil vanligvis spille i omtrent 1 time eller 1 time og 30 minutter vanskelig å kjede meg med dette spillet
Suger
Dette spillet er så morsomt, det er ikke som om du spilte det en gang, så er det kjedelig, det er alltid gøy. Den blir ALDRI gammel. Det er ikke som andre spill. Skaff deg dette spillet, og du vil ikke angre. Jeg håper du liker spillet.
I løpet av de første 15 sekundene etter å ha startet denne appen får jeg en annonse som ikke kan hoppes over. Jeg gadd ikke engang å prøve å vente, jeg avinstallerte bare appen. Absolutt forferdelig opplevelse rett ut av boksen.
Jeg vet at de fleste av oss her spilte dette spillet som barn. 5 stjerner fordi jeg pleide å elske det. Det spiller ingen rolle om den har for mange tillegg eller om den har feil. Det eneste som betyr noe er minnene som dette spillet låser opp
flott spill, men utfordringen på nivå 7 er umulig på grunn av en and som er i hovedveien!!! det var ingen alternativ vei, så det er umulig! Enten flytter du anda et annet sted, eller endrer utfordringen!!!
Veldig bra spill de som lagde dete spille må vere stolt
MINNER
Jeg spilte dette spillet mye tidligere, men nå ser det verre ut og det er fullt av reklame? Egentlig? Det er veldig trist.
Jeg elsker hvordan alle disse klassiske spillene nå bare er utsolgt og fylt til randen med annonser, du kan ikke spille et enkelt nivå uten å møte en annonse, og det er skuffende at Disney er den som eier dette spillet.
Det er et morsomt spill, og det er også bra for barn, men disse annonsene distraherer spillet litt...
Dette spillet er fantastisk og jeg har hatt dette spillet hele livet!!❤️❤️ Ok, jeg har akkurat startet spillet og jeg har nettopp fått to annonser!!!😠😡
Ærlig talt ikke så mye å si annet enn at dette er det BESTE Disney-spillet noensinne! Den generelle spillingen er veldig vanedannende, og kvaliteten på spillet er FANTASTISK! Disney har ærlig talt så mye av en rekke spill, og dette er uten tvil et av de beste, som jeg sa. Jeg anbefaler definitivt dette spillet til hvem som helst, pluss at annonsene er svært begrenset, slik at du ikke får for mange annonser. 5 stjerner sikkert!
Dette er et bra spill, men etter at du har nådd melodinivået, knekker du 2. note, vil spillet lukkes automatisk og jeg kan ikke spille det fordi jeg ikke har nok duck til å gå videre til neste nivå 🥺
The God of High School Action pxge
Dov'è la mia acqua? 2 Rompicapi hwrc
Har alltid elsket dette spillet, helt siden jeg oppdaget det i 2014. Miniskult antall annonser, jeg har spilt i rundt 45 minutter, og jeg har bare sett én. Spillet er veldig morsomt og presenterer nye utfordringer hvert nivå. Veldig bra telefonspill og det er gratis! Jeg kan ikke si nok gode ting om dette spillet!
Spillet er morsomt og utfordrende. Men hvis du har kjøttfulle fingre som jeg gjør, er spillet nesten umulig. Skulle ønske det fantes en vei rundt det. Pluss at det er enormt bortkastet tid å få tips for å løse et brett. Det viser bare hvordan du fullfører brettet, ikke får alle 3 ender mens du løser det. Vennligst fiks det. få alle ender er det folk trenger å vite.
For mye annonser. Dette er det verste.
Spillet krasjer alltid på melodinivåene, noe som begrenser fremgangen din. Reparasjon kreves ASAP.
det er feil på musikknotenivå
Øyeblikkelig avinstallering. Prøvde å spille ett nivå og fikk 3 annonser før lasteskjermen til og med kunne fullføres.
Jeg husker da jeg var 5 og spilte den første jeg er 10 nå, og det er lettere enn å kutte smeltet smør
Påtrengende annonser, må vente 24 timer mellom å spille av en annonse og legge telefonen fra meg for å låse opp et nytt nivå. Boards er designet for å selge deg power-ups. Hvor er vannet mitt? og Where's My Perry? var lysår foran dette og jeg betalte gjerne for dem. Jeg ville ikke gitt disse utviklerne en krone jeg fant på bakken for denne smøringen.
Kult spill
Var gøy for lenge siden. Slettet fremgangen min en gang, og nå er det tilbake til å gi meg annonser uten noen måte å fjerne dem etter å ha betalt for å få dem fjernet en gang for noen år tilbake. Vil vilkårlig bestemme meg for å gjøre endringer = jeg er akkurat ferdig med det.
Det er et kjekt spill jeg spiller det når jeg kjeder meg
Masseannonser f.eks for adds og kreft
bedre men ikke interessant (kjedelig) og bruker mye hjerne og har hodepine og du må bruke briller
Alt er bra, men kan du gjøre det slik at når jeg ser en annonse, vil ikke spillet sparke meg ut?
Artig konsept
Where's My Water? 2 თავსატეხი ohj
Where's My Water? 2 ปริศนา oue
har akkurat fullført spillet... det er virkelig fantastisk... takk... bare én ting. hvorfor har ikke utviklerne lagt til noen end cut-scene når noen fullfører spillet???
Kan ikke fortsette etter nivå 30. Den må åpnes med 3 nøkkel (kjøp) eller se 3 videoer til neste nivå, men det er ingen video. Sitter fast på nivå 30.
I dag fant jeg en oppdatering om "Where's My Water?2" . Jeg gjorde det. Jeg vet ikke hva slags oppdatert.. .Samme nivå..??
Dette er et morsomt lite spill og det er verdt å spille. Jeg ville kanskje ikke likt det så mye hvis jeg ikke hadde nostalgi fra det, men jeg elsker det.
Jeg elsker spillet, men når jeg åpner denne appen vil den bli stoppet, jeg hater den situasjonen
kan ikke åpne de låste portene med nøkler ved å se annonser, da annonsene ikke spilles av etter å ha prøvd mange ganger. så irriterende. Du bør også legge til mulighet for å synkronisere spillfremgang på nettet. det er ikke der.